نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کرونا را قانع کننده دانستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان واگذاری پارک های جنگلی واقع در حریم و محدوده شهرها به شهرداری‌ها با حفظ حقوق مالکانه دولت موافقت کردند.
تنیسورهای کشورمان عناوین برتر مسابقات تور جهانی را از آن خود کردند.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با صعود سه نماینده ایران به فینال انفرادی بخش پسران و دختران پیگیری شد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با صعود سه نماینده ایران به فینال انفرادی بخش پسران و دختران پیگیری شد.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تقاضای رسیدگی به لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی را بررسی می‌کنند.
مدیر و مدیر رسانه‌ای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای شرکت در قرعه‌کشی این مسابقات و کارگاه‌های مربوطه به مالزی می‌روند‌.
مدیر و مدیر رسانه‌ای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای شرکت در قرعه‌کشی این مسابقات و کارگاه‌های مربوطه به مالزی می‌روند‌.
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دادگستری درباره علت دخالت وی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضائی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع‌کننده دانستند.
وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.
محمدرضا پهلوی به سبک و شیوه پدرش رضا شاه با کودتا علیه اسلام و قرآن پایه‌های حکومتش را سست کرد. رضا شاه در سفر به ترکیهِ آتاتورک کشف حجاب و عشرت‌کده‌ها و کاباره‌ها را به ایران تحمیل کرد و محمدرضا شاه با حذف اسلام و قرآن از شرایط نمایندگی مجلس خشم و انزجار جامعه مذهبی و متدین ایران را به چالش کشید. او با الگوبرداری از سبک زندگی غربی بسترساز حضور زنان و دختران عصر پهلوی در مجلس، سربازخانه‌ها، پادگان‌ها و هوانیروز شد.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر ارتباطات به سوال نماینده مردم اصفهان قانع نشدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات را قانع‌کننده ندانستند.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی پرسش‌های نمایندگان از وزیر نفت در این کمیسیون خبر داد و گفت: همه نمایندگان سؤال‌کننده از وزیر نفت برای بررسی مسائل فرصت دادند.
در جلسه صحن علنی امروز مجلس، پس از طرح سوال توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان پیرامون وضعیت بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستاها، نمایندگان با استماع گزارش و توضیحات وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۰۳ رای موافق، ۱۲۳ مخالف، ۷ رای ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده از پاسخ‌های عین‌اللهی قانع نشدند.
فاطمی امین در جریان بررسی استیضاح خود ضمن قرائت نامه رئیس جمهور به نمایندگان اظهار کرد: دولت و مجلس انقلابی باید با همدلی و همراهی و کمک به یکدیگر مشکلات کشور را حل کنند؛ من ضعف‌ها را می‌پذیرم و پاسخ‌هایی دارم.
فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح یک ابزار نظارتی برای مجلس و حق نمایندگان است. من نیز استقبال می‌کنم.
ابوالفضل عمویی گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۱ سوال نمایندگان بررسی شد و ۴ سوال از جانب نمایندگان طرح کننده سوال، قانع کننده تشخیص داده نشد.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ